CITROËN NAPĘDZA MAJKĘ
Rafał Majka, jeden z najlepiej zapowiadających się polskich kolarzy, zostaje ambasadorem marki Citroën. Jest to realizacja globalnej strategii marki, u podstaw której leży współpraca ze sportowcami, którzy dzięki swojej wytrwałości i odwadze nie boją się sięgnąć po sukces. W ramach współpracy Rafał Majka będzie użytkownikiem Citroëna DS5.
Dynamizm, kreatywność, ale przede wszystkim silny charakter są kwintesencją Citroëna, dlatego marka od lat współpracuje ze sportowcami w kraju i za granicą. Citroën wspierał m. in. Roberta Korzeniowskiego, ikonę polskiego sportu, był partnerem Kingi Baranowskiej oraz Tomasza Cichockiego, osób o nieugiętej woli walki, które potrafiły odnaleźć w sobie odwagę, by stawić czoła najbardziej ekstremalnym warunkom. Za granicą ambasadorem marki został m.in. kolarz Peter Sagan, przedstawiciel dynamicznej generacji sportowców, który ma już na swoim koncie sukcesy na arenie międzynarodowej, jak również w swoim rodzinnym kraju. Teraz do grona sportowych osobowości dołącza Rafał Majka, młody, ambitny i utalentowany kolarz, który stoi u progu swojej kariery.
Świetny tytuł – można go zrozumieć dopiero po przeczytaniu artykułu. Postawienie na sportowca, kolarza to według nas dobry wybór.
Czekamy na kolejne artykuły! 🙂