WPROWADZAJĄC NA RYNEK C4 CACTUSA CITROËN WKRACZA W NOWĄ ERĘ
Z dniem 5 lutego 2014 roku Marka obiera nowy kierunek, prezentując swój najnowszy model- C4 CACTUS, będący prawdziwym manifestem nowego pozycjonowania głównej gamy CITROËNA. Po udanym wprowadzeniu na rynek swojej oferty premium w postaci linii DS, CITROËN przechodzi do ofensywy wraz ze swoją gamą główną, pragnąc oferować modele, które proponują mocniejszy styl, większy komfort oraz więcej użytecznych technologii za niższą cenę. Marka wdraża również nowe formy finansowania zakupu samochodu, którego koszt uzależniony jest np. od przebiegu, oraz nowy typ relacji z klientem oparty na jeszcze większej przejrzystości za sprawą wyjątkowego narzędzia cyfrowego CITROËN Advisor.
Nowy samochód, nowe pozycjonowanie
W dniu dzisiejszym CITROËN prezentuje nowy model o nazwie C4 CACTUS, który zapowiada zmianę pozycjonowania. „Mocniejszy design, większy komfort, więcej użytecznych technologii, a wszystko to za niższą cenę” – tymi właśnie słowami Frédéric Banzet, Dyrektor Generalny marki CITROËN, podsumował nowe pozycjonowanie gamy CITROËNA.
C4 CACTUS jest zatem urzeczywistnieniem nowego kierunku, jaki obiera CITROËN w ramach oferty dotyczącej gamy głównej, która stanowi 80 % sprzedaży Marki. Jest punktem zwrotnym naznaczonym wszystkim tym, co stanowi o sile Marki od momentu jej powstania. To połączenie kreatywności i technologii w trosce o dobre samopoczucie i komfort użytkownika.