CITROËN NA SALONIE SAMOCHODOWYM W PARYŻU :
CEL OSIĄGNIĘTY
Tegoroczny Salon Samochodowy w Paryżu był dla Citroëna okazją do kontynuowania ofensywy produktowej oraz potwierdzenia wizerunku marki, która wykorzystuje kreatywność i technologiczne rozwiązania dla poprawy komfortu i przyjemności jazdy. Cel został osiągnięty: rezerwacje na samochody wzrosły o 21% w stosunku do 2012 roku, w czasie piętnastodniowego salonu odbyło się ponad 1000 jazd próbnych, a ponad milion odwiedzających mogło przeżyć doświadczenie „feel good” na najlepszym stoisku salonu w Paryżu, wyróżnionym tym tytułem przez redakcję l’Argus.
Na stoisku Citroëna zgasły światła po bardzo udanych dwóch tygodniach, w czasie których:
– liczba odwiedzających wzrosła do 1 253 000 osób, co potwierdza zainteresowanie motoryzacją i umacnia pozycję Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu, który ma najwyższą frekwencję spośród wszystkich międzynarodowych salonów.